Форум „Социални предприятия в България" - Събития

До обучителната програма на третото издание на Rinker's Challenge достигнаха 13 от 120 кандидати. През изминалите три месеца с тях работиха pro bono експерти с опит в продажбите, финансите, маркетинга. Седмина ще участват в Големия финал на Rinker's Challenge #3 на 26 януари 2017. Те ще защитят своите бизнес проекти пред журито на конкурса и членове на управителния съвет на фондация BCause. Трима ще получат безвъзмездно финансиране от до 20 000 лева и едногодишна помощ от експерт. Обявяването на победителите ще стане същия ден в Сцена-клуб „Максим“.

Какво е общото и различното между българските и италианските НПО и как чрез предприемачеството помагат на нуждаещите се.

Награждаване на победителите в Rinker’s Challenge 3 – предизвикателство за традиционни и социални предприемачи

Кога: 26 януари 2017 (четвъртък), от 18.00 часа

Къде: Сцена-клуб „Максим“, ул. ‘‘Раковски‘‘ №98, София

Победителят в най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп "ПРОМЯНАТА" 2014/15 г. – "Враца софтуер общество", публикува видео отчет за дейността си през 2016 година.

Базар на социалните предприятия, организиран от Български център за нестопанско право - БЦНП, ще се проведе на 2-ри февруари 2017 година от 13.00 до 19.30 часа - VIVACOM Art Hall, София, ул. “Ген. Йосиф В. Гурко”

Елате и вижте какви продукти и услуги предлагат социалните предприятия. Ще имате възможността да си купите мед, сапуни, свещи, мартеници, изящни брошки и украшения за коса и много други полезни и интересни неща, произведени от социални предприятия. Повечето от предметите са ръчно изработени, а хранителните продукти направени с грижа за вас и природата.

Покупката, която ще направите на базара ще подпомогне дейността на поне едно социално предприятие в страната. Готови ли сте да пазарувате с кауза?

Базарът се организира в рамките на програма „ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО ЗА НЕСТОПАНСКИ ОРГАНИЗАЦИИ“ 2016/2017, с подкрепата на Фондация „Америка за България" и Фондация УниКредит

Очакваме Ви!

Събитието във фейсбук.

Много хора и компании предпочитат да купуват продукти, създадени в подкрепата на каузи. Но как ги намират? Общо взето, информацията се носи от уста на уста. Ако сме получили за Коледа картичка, нарисувана от дете, отглеждано в институция, и това ни е впечатлило, може би година по-късно ще решим и нашата компания да изпрати подобни картички на своите клиенти. Ако сме били на семинар, на който кетърингът е бил осигурен от организация на хора с интелектуални затруднения, може би след време ще потърсим услугата от тях.

На 9 декември 2016 в София бяха връчени Годишните награди за социални иновации на МТСП. Министър Зорница Русинова подчерта, че темата за социалната икономика е нова и за България, и за Европейския съюз, но в страната има много фирми, кооперации, неправителствени организации и служби, които реализират проекти в тази област. Много са предизвикателствата пред нас, както и идеите, които можем да развиваме в сферата на социалното предприемачество, свързани със социалната интеграция и трудовата реализация на хората в неравностойно положение.

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира най-добрата услуга за Вас.

Политика за използване на бисквитки

Политика за защита на личните данни