Пет организации достигнаха финалния етап на конкурса
След едномесечен процес на селекция бяха избрани петимата финалисти в специалното издание на ПРОМЯНАТА – най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България. Специалното издание на конкурса е посветено на децата, най-тежко засегнати от COVID-19 и се осъществява в партньорство с ING, Аурубис България и NN България.
#AIRCompetition е международно състезание за социални предприемачи, в което вземат участие над 240 кандидати от 12 държави от Дунавския регион. То е разделено на няколко етапа, като преминаването напред гарантира увеличаване на възможностите за получаване на финансиране и създаване на значими, международни контакти с експерти и инвеститори. АРС е организаторът за България и с радост споделя, че подадените кандидатури от България са 25.
Световната криза, предизвикана от COVID-19, и наложените ограничителни мерки доведоха до промяна в бизнес средатата и до нарастване на социалните нужди в обществото. Социалните предприятия у нас са предимно микробизнеси, които функционират на границата на двете сфери, и кризата ще се отрази на начина им на функциониране в средносрочен и дори дългосрочен план. Защото именно социалното предприемачество е призовано да предложи устойчиви решения за справяне с проблемите от обществено значение - множество примери от цяла Европа доказват потенциала им за посрещане на предизвикателствата.
Вече са известни победителите в конкурса Най-добър бизнес план на неправителствена организация за тази година.
На 14.01.2020 е направено предложение НАП да предостави достъп до регистри, администрирани от агенцията в условия на междурегистров обмен, на Министерството на труда и социалната политика.
Бизнес идеята на Бистра Попова и Анастас Марчев беше отличена като най-добрата на безплатната Стартъп работилница, организирана от GarGarage и Димитър Караиванов от "Фермата", която се проведе в Димитровград.