Новини

RockSchool е големият победител в петото издание на ПРОМЯНАТА - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change България. RockSchool бяха избрани сред 134 кандидатствали в петото издание на конкурса след осем етапа на селекция.

RockSchool, За Храната и Книговище са социалните предприемачи, които ще се борят за голямата наградата, победителят ще стане ясен на 13 февруари

С рекордните 80 868 гласа приключи онлайн гласуването в петото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство в фондация Reach for Change България - ПРОМЯНАТА. След три седмици на оспорвана надпревара за гласовете на публиката, предприемачите, които събраха най-много гласове и продължават в следващия етап на конкурса, са RockSchool, За Храната и Книговище.

През изминалата седмица успешно завършиха своето обучение по предприемачество 20 курсиста, участници в проекта "Знания и умения за успешен бизнес" на Център "Ринкър" към Фондация BCause.

Oт 1 февруари 2019 в продължение на още три години фондация BCause ще предоставя консултантска помощ на стартиращи млади предприемачи, които биха искали да обменят опит с колеги от техния бранш в Европа. Проектът SEEDplus2 се финансира от програма "Еразъм за млади предприемачи" на Европейската комисия и е продължение на двугодишен проект, в който успешни обмени осъществиха 10 предприемачи.

Академията е компонент от програмата за развитие на местните тютюнопроизводителни общности "Забавно лято, грижовна есен", част от корпоративната социална отговорност на „Филип Морис България” ЕООД

Местен баскетболен клуб, академия за неопитни шофьори и проект за воден еко-туризъм са сред претендентите за големите награди. Предприемаческата академия е част от програмата на Филип Морис България за развитие на местните тютюнопроизводителни общности на "Забавно лято, грижовна есен 2018"

Стартира онлайн гласуването за финалистите в петото юбилейно издание на ПРОМЯНАТА – най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България.

До 4 февруари включително всеки може да се запознае с петимата социални предприемачи - финалисти в ПРОМЯНАТА и да избере кого да подкрепи на www.nova.bg/promyanata. Тримата финалисти с най-много гласове ще продължат в последния етап на конкурса.

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира най-добрата услуга за Вас.

Политика за използване на бисквитки

Политика за защита на личните данни