Новини

На 2 февруари 2017 г. във Vivacom Art Hall в София се състоя церемония по награждаване на победителите в тазгодишното издание на Конкурс за най-добър бизнес план на неправителствена организация.

Предизвикателството за стартиращи предприемачи Rinker's Challenge #3 завърши. В конкурса се включиха 120 кандидати, 13 бяха допуснати до обучителната програма, 7 достигнаха финала.

Вчера седемте финалисти представиха своите бизнес планове пред журито и ченове на Управителния съвет на Фондация BCause. В много оспорвана конкуренция, бяха избрани три бизнес проекта: Хляб за живот, Сире-НЕКА и Analizator.bg. Те получават безвъзмездно финансиране от по 20 000 лева. Всичките седем финалисти ще бъдат подкрепяни от експерти в продължение на една година.

 Посланикът на Кралство Белгия връчи първата награда на младия иноватор Христина Христова

 25 януари 2017 г., София. На официална церемония бяха обявени победителите в третото издание на инициативата „Иновация в действие“ 2016, организирана от „Солвей Соди“ АД. За първа година тя се провежда с основната подкрепа на „Аурубис България“ АД.

До обучителната програма на третото издание на Rinker's Challenge достигнаха 13 от 120 кандидати. През изминалите три месеца с тях работиха pro bono експерти с опит в продажбите, финансите, маркетинга. Седмина ще участват в Големия финал на Rinker's Challenge #3 на 26 януари 2017. Те ще защитят своите бизнес проекти пред журито на конкурса и членове на управителния съвет на фондация BCause. Трима ще получат безвъзмездно финансиране от до 20 000 лева и едногодишна помощ от експерт. Обявяването на победителите ще стане същия ден в Сцена-клуб „Максим“.

Какво е общото и различното между българските и италианските НПО и как чрез предприемачеството помагат на нуждаещите се.

Победителят в най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп "ПРОМЯНАТА" 2014/15 г. – "Враца софтуер общество", публикува видео отчет за дейността си през 2016 година.

Много хора и компании предпочитат да купуват продукти, създадени в подкрепата на каузи. Но как ги намират? Общо взето, информацията се носи от уста на уста. Ако сме получили за Коледа картичка, нарисувана от дете, отглеждано в институция, и това ни е впечатлило, може би година по-късно ще решим и нашата компания да изпрати подобни картички на своите клиенти. Ако сме били на семинар, на който кетърингът е бил осигурен от организация на хора с интелектуални затруднения, може би след време ще потърсим услугата от тях.

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира най-добрата услуга за Вас.

Политика за използване на бисквитки

Политика за защита на личните данни